absofuckinglutely

Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh Crap, She's up!"

Vi är inte ensamma!

Kategori:

Igår var jag och en vän Sara på Slayerfest på Nalen. En kväll endast för oss Buffyfans. Ja, du vet. Den där 90tals serien om dråparen Buffy och hennes Scoobygang som kämpar mot vampyrer och demoner. Nostalgi!!!


Hela kvällen var gjord som en bal på The Bronze och det var roligt att vara där och bara insupa känslan. Vissa hade gått all in när det gällde utklädnad och vi fick se alla möjliga karaktärer. Alltifrån Varulven Oz till The gentlemen. Skoj!


Själv tog jag på mig en 90talsklänning med vida ärmar. Fluffade till håret och målade på vinröda läppar. Inte mer kreativ än så men det funkade det med.


Det var quiz, passande drinkar ( yours truly drack nöjt en läsk), liveband, sing a long till musikalavsnittet och tävlingen för kvällens Promking and promqueen. Skojigt galej! Även om jag var ytterst trött när jag kom hem efter tolvslaget. Hahaha.

 

Kommentera inlägget här: