absofuckinglutely

Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh Crap, She's up!"

Hej vecka 32 hej!

Kategori:

Natten blev en sån där som gav noll på sömnkontot. Jag skriver då det på slutfakturan lilla vän ;)

Natten kändes som om jag skulle bränna in min egen liten stig till badrummet tillslut. Efter (seriöst och på fullaste allvar) den tionde gången på besök till badrummet så slutade jag räkna. 

Lägg då även på de gånger jag vaknade för att vänster fot vägrade att sluta krampa och jag behövde ställa mig upp så har ni min natt i ett nötskal. (Skulle inte min dos av extra magnesium fixa det där?) Hej vecka 32 hej! 

Åh. Vad skönt att det är helg då och jag inte har något planerat så att jag kan ta igen sömnen.. eller vänta nu! 

Nej juste!!! Jag ska ju iväg på bravader ikväll!!!

*Skyndar mig hem för att hinna ta en tupplur innan*


Kommentera inlägget här: