Älskade dumburk
Kategori:
Så här kommer en lista på serier som jag tycker förtjänar en titt eller ett maraton.
* Scorpions (charmig lösa-fall-serie, 2014 )
* Penny dreadful (demoner, vampyrer, frankenstein...2014)
* Outlander (kärlek, heta skottar och historia, 2014)
* Grimm (från sagornas värld men smutsigare, 2013)
* Haven (mystiskt drama från 2010)
* Hemlock grove (blodigt, mystiskt och konstigt från 2013)
* Baby daddy (en ny tappning av tre män och en baby i serie-format, 2012)
* Call the midwife (kvinnokraft och historia från 2012)