absofuckinglutely

Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh Crap, She's up!"

Sista dagen med kidsen

Kategori:

Så var det sista dagen på jobbet innan bf. 
Detta betyder att det är slutet på ett fyra års äventyr med min fina klass. Har ju haft dem sen förskoleklass och säger nu Hej då i årskurs 3.

Fyra år av att se samma ansikten varje dag till att inte se dem alls. Åh! Jag kommer sakna mina småglin. Samtidigt ser jag fram emot ett nytt äventyr med ett eget litet småglin.

Blev alldeles rörd idag när vi hade ett hej då-fika och helt plötsligt så fick jag presenter och blommor från alla håll. Barnen som tänkt på mig och deras föräldrar. Jag känner mig så uppskattad och överväldigad av kärlek att jag knappt vet var jag ska ta vägen. 

Haft en mycket fin dag helt enkelt. 

Kommentera inlägget här: