absofuckinglutely

Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh Crap, She's up!"

När andan sitter i.

Kategori:

Efter en myskväll med två av mina goda vänner igår, där ett biobesök Perfect pitch 2 samt ett par öl efteråt var innehållet, så trodde jag att denna söndag skulle utmynna sig i en ordentlig vilodag men fel fick jag!

Dagen börjar med att jag vaknar pigg och på alerten redan vid 9...huh?! Vilket gör att jag hinner ta veckans tvätt. För att sedan ge mig ut i vårt förråd, även kallad ingemanslandet, och rensa lite saker därinne.

Efter detta så har jag även hunnit med att tvätta alla fönster, tvätta golven, städa uteplatsen, ta fram utemöblerna och snart ska jag gå ner och handla lite inför kvällens middag. Städ-deluxe pågår helt enkelt. 

Men ikväll ska jag titta på doctor Who och äta glass för det tycker jag nog att jag förtjänar. 



Kommentera inlägget här: