absofuckinglutely

Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh Crap, She's up!"

Jag & Ferdinand

Kategori:

Som jag längtat efter att få tag i en ordentlig cykel att cykla runt på. Speciellt efter flytten när vi kommer ha nära till det ena och andra. 

Så fick jag syn på en fin cykel igår som såg ut att passa mina behov. En året runt city-bike och så var den i turkos, den färgen jag velat ha på en cykel. Dröm!!! Så igår när jag kom hem och efter lite prat med finaste maken bestämdes det att jag skulle slå till. Den var ju på rea också. Plus i kanten.

Hade tänkt ta mig in i helgen men då åkte karln min iväg nu på morgonen (trots att han arnetar kväll ikväll lch hade behövt sova) och köpte den åt mig medan jag var hos frissan. När jag kom hem stod den i köket. Så fin och grann! Världens mest fantastiska make.

Lycka! Jag och Ferdinand (ja, cykeln har redan fått ett namn) kommer stanna överallt för att lukta på blommorna. 







Kommentera inlägget här: