absofuckinglutely

Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh Crap, She's up!"

Här lär vi oss något!

Kategori:

Lördagsmorgonen startar så här:

1. Inse att alarmet går... 
2. Tänker "men det är väl lördag?"
3. Kommer på att vi har tvättid...och mumlar bittert över min egna kreativa idé att ta tvättid på lördagsmorgon. ?????
4. Kånkar och bär medan jag återigen bittert mumlar när jag inser att 80% av tvätten är BARA mina kläder...funderar på att ge bort hela garderoben för att slippa sånt här.
5. Får in allt i maskinerna och tar mig tillbaka för att äta rostade marmelad-smörgåsar med prästost
6. Mm. ...
7. Tänker "...nämen detta är rätt mysigt ändå. Fånga dagen och allt det där..." Går till tvättstugan igen och bokar tvättid igen. Samma som idag...

Ja..så...ehm..ja..

Tröstar mig med en lussekatt som jag bakade igår. Nom nom.





Kommentera inlägget här: