absofuckinglutely

Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh Crap, She's up!"

"Kan du sluta vara så smart? Nej, det går inte..jag är för ung för det"

Kategori: I ett nötskal

Så sitter jag på tåget, på väg hem från Linköping efter en rolig och intressant förmiddag på Ungdialog. Jag blir så glad pch peppad varenda gång jag hamnar i bra samtal med människor. Som är lika villiga att lyssna som att prata. En super-kombination. Det jag lärde mig om Linköping då under min korta tur? Linköping är en stad med hjälpsamma människor, gott kaffe och många cyklar. Måååånga cyklar, jag kunde inte räkna dem även om jag försökte, det var som myrornas krig på tv:n men med cyklar. Vilket fick mig att vilja cykla ännu mer hemma.  Linköping är även en stad med en vacker domkyrka och många statyer, var vi än vända oss fanns det en vattenfontän, förstenad gubbe eller änglalik-figur. En dekorerad stad helt enkelt. Åka dit igen? Ja, gärna!

En timme kvar tills vi anländer i Stockholm. Två timmar kvar tills jag anländer i min säng. Efter att ha varit vaken sen 3:10 så är det en fröjd att veta att sängen är det mål som står på tur!
Kommentera inlägget här: