absofuckinglutely

Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh Crap, She's up!"

Ipren är du minsann för ung för flicka lilla

Kategori: I ett nötskal

Jajuste. Dagens skratt fick mamma när vi var och handlade idag på ICA. Jag skulle gå till förbutiken och införskaffa Ipren och lottor, tog mammas plånbok (mamma betalar-situation) Kassörskan i tjugoårs åldern (som jag har handlat ifrån flera gånger) hämtar Ipren och säger "Du vet att det är åldersgräns på såna hära? 18-års gräns, så jag får ta och be om leg".. Jag tittar på henne och vet inte om jag ska skratta eller? svarar "Jag har inget leg på mig eftersom jag lämnade plånboken hemma men jag är garanterat över arton, ja öve tjugo till och med.." För den ursäkten har hon aldrig hört förut? Går till mamma som tittar på mig, skakar på huvuudet och börjar skratta (lite väl mycket)

Mamma går till kassörskan och köper Iprenen och förklarar snällt för henne att hennes dotter minsann fyller tjugotre i år. Kassörskan tittar lite surt på henne och mamma går därifrån skrattandes och pekandes på mig. Tack mamma! Älskar dig med. Men jag antar att det bara är en komplimang? Att bli tagen för någon under arton år.. Hmpfh.
Kommentera inlägget här: