absofuckinglutely

Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh Crap, She's up!"

Blah blah blah..blah?

Kategori: I ett nötskal



Blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah
blah blah blahblah blah blahblah blah blahblah blah blahblah blah
blahblah blah blahblah blah blahblah blah blahblah blah blahblah blah
blah blah blah blahblah blah blahblah blah blahblah blah blahblah blah
.. Så känner jag mig i dag, jag tjatar och gnatar och pratar om en och samma
sak, mest för att tömma mitt eget huvud på alla tankar och funderingar men vad
fan det börjar bli tröttsamt för mig själv och mina älskade vänner som måste
lyssna till deras öron blöder, fattar inte att de orkar med mig, speciellt Lisa
Tack för stödet <3 Betyder mycket och jag lovar att skärpa mig och prata
om annat och hålla käften någon gång ibland.

KOMMENTARER:

  • "mina öron blöder" säger:
    2009-01-25 | 21:59:51

    <3 älskade vän att tömma huvudet är sunt och nyttigt, annars blir man galen

    Prata på du, mina öron överlever ;)

Kommentera inlägget här: