absofuckinglutely

Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh Crap, She's up!"

Lights! Camera! Action!

Kategori: I ett nötskal

Livet är som en film oavsett hur mycket man inte skulle vilja erkänna det. Det finns drama (alldeles för mycket), romantik (även om jag inte sett någon hint av det på sistone!) Dokumentär (Fakta, fakta, fakta) Komedi (Mina vänner brukar stå för det mesta av den) Action (Man ramlar, man är allmänt olycksförföjd, du vet de dagarna)

Så nu är det dags för mig att bli huvudrollen, bli regissören bli manusskrivaren. Bli hela faderullan!. För sanningen är att jag borde vara och är den enda stjärnan på scenen, I'm the only Dramaqueen on this stage, baby. Alla andra.. Ja, de är statister eller bi-roller om de klarar audtiton, det vill säga för i slutändan är det ju jag som bestämmer och strålkastarna de lyser bara mot mig.

Så allt jag egentligen har att säga är:




Lights! Camera! Action!!
Kommentera inlägget här: