absofuckinglutely

Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh Crap, She's up!"

Touché!

Kategori: I ett nötskal

Här sitter man hos Emma och njuter av Midsommardagen.  Jag anlände här ute i byn i torsdags och har inte lyckats ta mig härifrån ännu. hoho. Emma håller mig fången här ute på landet (om jag går ut kan jag se får som betar) Så ja! hon bor på lanet även om människan själv anser att hon inte gör det. Får, människor, får!! sådana där som säger Bäääää.

Gårdagen bestod av en massa trevligt såsom härlig mat, dans kring midsommarstången, liggande i gräset (bilder finns), springande på löpband (jag typ råkade ramla av..typ andra gången i hela mitt liv), spelande av Wii (Jag rockar när det kommer till bowlingen ) och annat . Emma och jag har även hittat vårat spel. Ett EK-spel som kallas touché. Vi skulle kunna vara en aning beroende men det är inget som jag erkänner öppet. Att vi har spelat det sen jag kom i torsdag är absolut inte ett tecken på beroende. Att vi tänker på det när vi inte spelar är inte ett andra tecken. Lovar!

Emma, jag och Johanna har blivit lite galna, vi dansar väldigt intensivt till Kelis - Milkshake så fort vi hör det, vilket på något underligt och magiskt sätt händer minst 20 ggr per dag. Den ekar fortfarande i mitt huvud. haha. "my milkshake brings all the boys to the yard". Sorgligt, jag vet.

Vad som mer är sorgligt är att det nu är bevisat cirka 98,99% att jag inte längre är kapabel att utföra några som helst sommarspel. Jag vet inte om det har med partnern (Emma och Johanna) att göra men vi är urdåliga på badminton och kubb. Emma anser att det var Moder Naturs fel (vinden) som blåste för mycket. Jag själv är fortfarande osäker men för att sova bättre på natten väljer jag att tro henne.

Dags att gå, är lite rädd att Emma snart ska klappa till mig med Wii-kontrollen. Hon blir bara en aning aggresiv när det gäller boxning. Ducka! får man göra när man sitter bakom henne i soffan. (finns video-klipp)

Ajja! Ha det bra min vän.



KOMMENTARER:

  • Hanna säger:
    2008-06-22 | 00:10:00
    Bloggadress: http://stalkern.blogg.se/

    Karin, bara så att du vet så att du kan tycka synd om mig så hade jag den värsta midsommarafton ever!!!

Kommentera inlägget här: