absofuckinglutely

Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh Crap, She's up!"

I really lack the words to compliment myself today

Kategori: I ett nötskal

Jag luktar luktborttagare (Det luktar ungefär som diskmedel med äppelsmak), håret är fullt av sand (inte visste jag att jag kunde ha min egna bärbara strand, Tack du kära barn med spade och hink!!) och min tröja har fläckar jag inte riktigt kan beskriva eller förklara (jag vet vad det mesta är..men tro mig du vill inte veta). Jag känner mig med andra ord; Riktigt fräsch. Så istället för att babbla om hur dagen har varit ska jag ursäkta mig, gå och ta ett lååååångt bad, vi snackar timmar. Där ska jag ligga och läsa min nya illustrerad vetenskap, blöta mig i duschcreme och halvsova.. Så .. vi höres!



Nya videor. - Ja, jag saknar One Tree Hill.

Haley&Nathan - Everytime

Brooke&Haley - Someone

Peyton&Jake - Amazed

OneTreeHill - Keep holding on

Brooke&Lucas - Hate myself for loving you
Kommentera inlägget här: