absofuckinglutely

Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh Crap, She's up!"

Myrornas krig

Kategori: I ett nötskal

Gårdagen ..

På jobbet kan man alltid vara säker på att dagarna aldrig blir desamma, alltid händer det något nytt med de små och vi vuxna. Gårdagen bara bevisade det faktumet. För er som aldrig blivit attackerad av de små svarta myrorna, du vet, de där som man tycker är lite söta, de där som man älskar istället för de röda pissmyrorna. Ja, låt mig då berätta, Att de jävlarna bits de med! Man plockar upp en unge som skriker som en galning för att upptäcka att han har satt sig vid en myrstack (tydligen) Och vad händer när man plockar upp en unge som kryllar av svarta myror, jo de jävlarna tar sig över till dig med och de bits! Aldrig har jag stampat och skakat så fort. Det var som myrornas krig men jag vann! låt mig berätta en liten hemlighet..Vatten! vatten och vatten, de bits och de har fler i antal men med vatten, they die!

Sen måste jag yttra mig om något annat!
Speedos, män i speedos. Oftast är det en sorglig syn på stranden. Speedos har sina regler men för mig så brukar jag strunta i det. Folk får ha på sig vad de vill, trivs man i det så gör man. Men är det verkligen nödvändigt att åka runt på sin vespa i centrum i speedos när man är runt 40+? För mig var det bara skrämmande, det var som en bilolycka som man inte kunde titta bort ifrån. Skrämmande..mycket.

Det är inte okej!


P.S

Tack Emma för tvålarna! they smell good!

Kommentera inlägget här: