absofuckinglutely

Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh Crap, She's up!"

I år igen?!

Kategori:

Då karln min fyller år den 1 maj, är det dags för den årliga grillfesten imorgon med våra vänner. Ett firande i förskott. För att sedan fira honom igen med familjen på den riktiga dagen. Ska bli skoj!

Detta betyder dock att jag spenderat två dagar med att fixa och trixa mat, stolar till vår lilla, lilla lägenhet för gästerna och städat.Det är inte lätt när hen arbetar heltid samtidigt. Men vad gör jag inte när det fylls år!

Ikväll är det Valborgspubrundan och det är första gången på...ja, fyra år? som jag inte är med eftersom jag arbetar imorgon. Trista vuxenpoäng. Tur att det finns vänner som håller traditionen vid liv!
Kommentera inlägget här: