absofuckinglutely

Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh Crap, She's up!"

Efterdyningar...

Kategori: I ett nötskal

En förmiddag spenderad i sängen i sällskap med gubben, ballerina-kakor och fotboll på tv:n, så har jag valt att göra av min söndag. Igår firades mor min med en födelsedagslunch, den första utgången sen jag blev sjuk och det märktes, hann knappt hem till gubben förrän jag däckade i sängen i x antal timmar. Fortfarande sjuk tro?

Smidiga jag lyckades även ge mig själv en ordentlig brännblåsa på fingret efter ett bråk med en varm kopp klockan fem i morse, det var en vacker upplevelse för alla inblandade, verkligen...Så nu är jag och just den metallika koppen on a break, Henrik har till och med hotat med att lägga bort den och jag kan inget annat än att hålla med. Jag är en olycksfågel numera.

Olycksfågel var det ja. Så för att muntra upp mig själv sitter jag och planerar resor till sommaren, kanske blir det låååångt bort eller så blir det resor inom svearike, för mig spelar det ingen roll så länge jag får se något annat än stockholm och kanske få bort känslan av att missa Edinburgh, att ta igen för sjuk-tid helt enkelt

Kommentera inlägget här: