absofuckinglutely

Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh Crap, She's up!"

En ballerina-kaka, tack!

Kategori: I ett nötskal

Efter en mysig morgon spenderad med Henrik som jag inte bara är kär i, utan numera även tillsammans med så sitter jag här, dricker kaffe och funderar över hur saker och ting blir. två månader har gått så fort att jag knappt vet vad som skett och inte skett. Helt plötsligt finns det någon där som får mig att le så där extra fånigt, som får mig att kolla mobilen en extra gång eller får mig att längta efter den där kramen som fixar det mesta.

Så har vi det där andra, det tråkiga - Jag kan antingen vara ledsen, deppig och arg över hur allting med Edinburgh och kursen slutade, ja, det vill säga med en inställd sådan på grund av njurbäckeninflammation + förkylningen...eller så kan jag bara acceptera att det var så det blev och försöka göra det bästa utav det. Ett steg, en dag i taget.
Kommentera inlägget här: