absofuckinglutely

Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh Crap, She's up!"

Min dag på 11 rader .

Kategori: I ett nötskal

Hela dagen har varit hektisk eller egentligen inte men det har känts så (sov fyra timmar i natt), det börjar med att jag och Tina sitter på samma buss in till stan i minst en halvtimme utan att överhuvudtaget se varandra förrän vi ska gå av (Orsak: Trötthet och för att vi är egon). Men det är alltid lika härligt att bli överraskad och hinna med ett snabbprat på Pressbyrån innan våra vägar delades. Sedan satt jag på en föreläsning i två timmar med en Amerikansk talar som pratade svenska, rullande R och väldigt mycket "uhm" vilket gjorde att jag grovt funderade på den bästa flyktvägen ut från salen i 85% av föreläsningen. Så nu vet jag i alla fall den säkraste flyktvägen men också den roligast men lite svårt att skaffa en flotte på en föreläsning, inget man har i handväskan precis! Efter det spenderade jag det mesta av min tid i telefonen med Emma. Väckte sjusovaren.  Medan jag gick och köpte knappar och Emmas födelsedagspresent (du vet vad du får men inte hur du får den..) Efter det åkte jag till Hannas jobb och pluggade lite, åt lite, spionera lite medan jag väntade på sällskap hem, för det är alltid mys! För att sedan ta mig till ICA och handla Apelsinjuice (it's the SHIT) Och nu efter lite prat med mor min och Lisa i telefonen så mår jag rätt bra, trött som fan! men bra. 

Kommentera inlägget här: