absofuckinglutely

Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh Crap, She's up!"

Min nördiga sida

Kategori: I ett nötskal

Jag har lite födelsedagspengar som fortfarande ligger kvar i sin låda, mest för att jag inte riktigt haft klart för mig vad jag velat ha. Men så var jag inne på discshop och då såg jag det! De har satt ner alla Buffy the vampire slayer-boxarna till 149kr styck (de kostar vanlightvis runt femhundringen).  Så det ger jag mig själv i present - Alla boxar (förutom första, eftersom jag redan har den) Aaah! Lyckorus!

KOMMENTARER:

  • Kocken säger:
    2009-08-31 | 15:27:03

    jag är absoult inte avundsjuk på dig nej nej!!!!

  • kocken säger:
    2009-08-31 | 15:28:31

    Jag är inte avundsjuk på dig nej nej!!!

    jag vill oxå ha, give me!!!

Kommentera inlägget här: