absofuckinglutely

Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh Crap, She's up!"

Vart är Robin Hood när man behöver honom?

Kategori: I ett nötskal

Mitt liv är intressant, (så intressant att Steven Spielberg väntar ivrigt på mitt livs biografi) Mitt liv börjar mer och mer likna en dokusåpa där allt händer på 60 minuter per gång, allt trycks ihop till en jävla massa endast för underhållningens skull. Givetvis redigerad så att folk väljer att stanna kvar för att se vad som händer dagen efter. Ja, till och med jag är spänd över att se hur livet kan göra mig mer "screwed up" än vad jag redan är.

..To be continued.. Nej, jag skojar inte.. Fortsättning följer..



Jag vet inte om jag sagt det och förmodligen säger jag det allt för lite ändå men Tack Emma och Tack Lisa för att ni står ut med mitt prat som oftast går i hundrafyrtio och för att ni ställer upp när det blåser som värst. Älskar er. We kick ass!

By the way !
Lisa, jag fullständigt avgudar min nya knapp "Where is Robin Hood when you need him". Jag måste nu bara komma på ett sätt att se till så att den kan vara med mig dagligen... hmpfh.

KOMMENTARER:

  • E:et i EK säger:
    2008-09-30 | 21:40:12

    WE KICK ASSSSSSSS!

  • lisa säger:
    2008-10-05 | 12:52:34

    <3

Kommentera inlägget här: