absofuckinglutely

Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh Crap, She's up!"

A get out of jail-free card in my pocket!

Kategori: I ett nötskal

Relationer med vänner är rätt intressanta, man har liksom olika relationer, olika regler och lagar om hur saker och ting ska skötas, det den där regelboken med de tio budorden såsom "Du får aldrig stötta på din kompis pojkvän, flört eller ex" och "Du lämnar aldrig din vän i sticket" och "ring mig om tio med en ursäkt om min dejt är dålig"
yada..yada..yada.. Ja, du vet. de oskrivna reglerna, the little blackbook.
Själv skulle jag kunna vara vuxen, mogen och inse att folk gör misstag och därmed låta min kära vän komma undan med hennes lilla plurr i vattnet, men sen när är jag sån? Nej, istället har jag insett att hennes misstag ger mig ett get out of jail - free card, jag kan alltså göra ett misstag och slippa DET samtalet. Allt jag egentligen har och säga är : YEAH BABY YEAH! (Och nej, jag är inte en snäll vän men tusan vad det gör livet intressantare)

KOMMENTARER:

  • lisa säger:
    2008-11-29 | 15:50:00

    Jag har sagt förlåt, ursäkta, jag var trött, jag åt faktiskt en glass, jag ville ju prata med dig,

    JAG TÄNKTE MIG INTE FÖR!!



    okey, du har ett get out of jail - free card! OKEJ!!

  • Hanna säger:
    2008-11-30 | 19:37:02
    Bloggadress: http://stalkern.blogg.se/

    Vem pratar du om här då karin? ;D hmmm... :P

  • lisa säger:
    2008-12-14 | 21:45:43

    mohhahaha

    där använde du upp ditt get out of jail -free card!!

Kommentera inlägget här: