absofuckinglutely

Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh Crap, She's up!"

När hen bara kan njuta

Kategori:

Det är en sådan där dag då jag bara uppskattar saker omkring mig, vilket kan bero på att jag äntligen fått sova ut, fick sova till nio. (Hör och häpna! Ett riktigt hallelulijah-moment) Eller det faktum att jag fick lunchsällskap med en kär vän och vi kunde sitta ute i det härliga vårvädret och äta lunch. Tänk vad sådant är härligt! 


...Och nu sitter jag här i solen, solar, äter en glass och känner hur den där blivande familjemedlemmen buffar. Jag hör hackspetten picka i ett träd i närheten, jag hör barn skratta längre bort på skolgården och allt känns så himla bra.

Femton dagar kvar till bf, vilket i och för sig inte säger så mycket, bebis kommer när den är redo, men ett datum gör att det känns nära oavsett. Jag tror även att bebisen har sjunkit ytterligare, magen känns lägre än innan och jag kan andas bättre så nog förbereds det där inne. 

Jag önskar att jag kunde spara denna känsla i en liten ask och ta fram vid ett senare tillfälle men just nu så ska jag bara njuta av det.





Kommentera inlägget här: