absofuckinglutely

Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh Crap, She's up!"

Magiska maj

Kategori:

Helgen gick i ett skott i det underbara vårvädret! Firade världens finaste make som fyllde 34 år med en helg av besök från familj, smörgåsbord, vänner, thaimat och fika på uteplatsen. 



I dag spenderar jag min första lediga dag innan bebisens ankomst, med att sitta på uteplatsen och njuta av solen med en glass i handen. Hej lite Dvitamin! 


Känns dock ytterst konstigt att vara hemma men samtidigt välbehövt. Längtan efter vår blivande familjemedlem bara ökar samtidigt som jag känner mig trött då nätterna mest består av kisspauser och att vakna varje gång jag behöver vända på mig. Hej bäckensmärtor, er ska det bli skönt att slippa sen! Så powernaps på dagen är ett måste numera. 






Kommentera inlägget här: