absofuckinglutely

Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh Crap, She's up!"

2 0 1 2

Kategori: I ett nötskal

Mitt 2 0 1 2
 
Januari: Börjar på mitt nya jobb och blir tillsammans med Henrik, lycka!
 
 
Februari: Första omgången av Njurbäcksinflammation vilket leder till en inställd resa till Edinburgh. En blä-ig månad helt enkelt
 
Mars: Pencillin, pencillin, pencillin! Denna månad bestod av piller och feber-yra.
 
 
 
April: Jag börjar må bättre dvs. inga piller eller feber-yror och försöker lära mig att stressa ner.
 

Maj: Fokuset ligger på jobbet och som belöning blir det en resa till Tallinn
 
 
Juni: Jag inser att jag bott tillsammans med karln min sen Januari (Han insåg det redan i januari) och vi bokar vår första gemensamma resa till Edinburgh
 
 
 
Juli: Äntligen sommar och semester!
 
 
 Augusti: Jag åker upp till Idre för första gången och har det allmänt mysigt
 
 
 September: Denna månad har STRESS som ledordet. (Stambyte, jobbet och ....etc.etc) Resan till Edinburgh kommer verkligen lägligt.
 
 
 
 Oktober: Nämen...sjuk igen men vilken tur att vi äntligen får flytta hem igen efter stambytet!

 
 
November: Spenderar tid på akuten och åker på en efterlängtad kryssning med karln
 
 
December: Julstämningen lyser för fullt och det firas jul överallt. Avslutas med ett ordentligt nyårsfirande med kärleken och finaste vännerna
 
Kommentera inlägget här: