absofuckinglutely

Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh Crap, She's up!"

I travel not to go anywhere, but to go. I travel for travel's sake.

Kategori: I ett nötskal

På fredag börjar äntligen en till veckas semester och den är efterlängtat till tusen och välbehövd om inget annat. På söndag åker jag sedan upp till Mora med tåget (Ipaden är redan laddad med x antal tv-serier för en fyra timmars maraton) där jag blir upphämtad av karln min för en vidare färd mot Idre. Semester tillsammans, vilket bara kan beskrivas med ordet "mys".
 
Men än så länge är det bara måndag och fyra dagar kvar av jobbarveckan väntar och annat socialt som måste hinnas med, exempelvis träffa mor min och då räknas vovven in, umgås med vänner och sådant där annat fika-baserat, ser många bullar och koppar kaffe i min framtid. Ja sedan väntar sådant där mindre rolig såsom städning, rensning av kylskåp, tvättning och inhandlade av andra saker som jag helt plötsligt behöver och inte har.
 
Låt denna vecka gå fort.
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: