absofuckinglutely

Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh Crap, She's up!"

Sa någon 'semester'?

Kategori: I ett nötskal

Så sitter jag här på tåget med cirka en timme kvar tills jag är framme i Mora och får träffa karln min som jag inte sett på en vecka. Mys. Tågföraren tutar febrilt på något och jag hoppas att det något fattar hinten så att vi inte blir stående någonstans mellan Borlänge och Mora. Would be just my luck. 
 
Annars så har jag spenderat mina föregående tre timmar på tåget med att titta på Glee, facebooka,  vila ögonen och tugga på sötsaker. Ja, vad gjorde man innan Ipads och internet på mobilen? Jajuste ...läste. Tyvärr glömde jag min pocket där hemma. Men inte ska jag gnälla, nu väntar en veckas semester uppe i Idre. Oh, ja, semester. Så välbehövd.
 
Ni kvar därhemma i Stockholm, se nu till att ta välhand om min stad!
 
 
Kommentera inlägget här: