absofuckinglutely

Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh Crap, She's up!"

Dansa, pausa?

Kategori: I ett nötskal

Ligger här i sängen trots att klockan redan är slagen 13:00. Visst finns det saker som borde göras just nu såsom dammsugning, magiskt bort trollande av diskhögen ute i köket eller att själv hoppa in i duschen men istället ligger jag här med en kopp kaffe i handen och vägrar resa mig upp. Skitsamma om saker och ting inte blir gjorda, det är ju lördag och jag har ju faktiskt söndagen till alla sådana där måsten om det skulle bli så. Ibland måste man bara få lämna alla "borden" och "måsten" i någon dammig vrå, så det så!

Nu ska jag spendera 5:40 minuter av min lördag med att se videoklippet här nedan. Jag och gubben min skrattar alltid så vi tjuter när vi ser denna.

Kommentera inlägget här: