absofuckinglutely

Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh Crap, She's up!"

Låt mig vara...Nej, snälla stanna!

Kategori: I ett nötskal

Svullat i mig fruktsallad som bestod av jordgubbar, banan, vindruvor, solrosfrön (jag äter solrosfrön med allt..typ) och såklart vaniljvisp med mor min och syskonbarnen. Så nu ligger jag i sängen okapabel att röra mig, om jag inte skulle försöka mig på att rulla fram det vill säga.

Det har varit och är en sådan där konstig dag idag då humöret inte kan bestämma sig för ett enda läge utan varierar storartat. Jag känner mig extra känslig för alla intryck, kommentarer och det är inte att rekommendera när de flesta  är negativa. Kan ingen bara muntra upp mig?

... detta får göra ett försök (damnyouautocorrect) Om inte detta funkar då går jag fan och lägger mig ...
Kommentera inlägget här: