absofuckinglutely

Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh Crap, She's up!"

Wakey wakey!

Kategori: I ett nötskal

För att vara säker på att jag hinner få några timmars sömn innan jag åker, har jag gått upp 06:00 på en lördag bara för att kunna gå lägga mig tidigare och därmed få mer än tre timmars sömn innan färden till England börjar. Men eftersom jag inte somna förrän vid 03:00 inatt så var det väldans svårt att vakna till liv och jag behövde verkligen tvinga upp mig själv, krypande upp ur sängen.. Det här har jag gjort hitills för att hålla mig vaken.

Frukost för vinnare! Kaffe, korvsmörgås och juice.

KAFFE! need I say more?

Datorn, hur kan man klara sig utan facebook & youtube på morgonen

Tv-programmen för oss morgonpigga stackare -

Lois & Clark. Kvalite framför kvantite, tydligen men det är så det ska vara på morgonen..

Och varför inte ta ett varmt skönt bad, tvätta håret och sen inte bara återuppväcka dig själv

utan alla grannar inom en mils radie, grannfejden nästa?

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: