absofuckinglutely

Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh Crap, She's up!"

POFF!

Kategori: I ett nötskal

Värmen håller i sig och glad är väl jag. Antar jag. (inte klaga, inte klaga) Har idag äntligen träffat mitt lilla ollon Emma som varit på Rhodos. Solbränd och semester-avslappand, avund är inte mitt mellannamn, absolut inte. Imorgon försvinner hon igen till Öland (vad hon nu ska göra där utan mig? Jag som är underhållningen själv) Som tack för det tänker jag invadera hennes lägenhet senare i veckan och äta skogaholmslimpa med kaviar och ägg tills jag spricker och kanske bjuda över en vän eller två (..mohahaha).

Men det är inte bara hon som har planer, själv åker jag och mor min över till farmor och katten imorgon där en av favorit-middagarna väntar (pitabröd, kyckling,mango, rostad lök etc). Bortskämd är mitt förnamn. Måste även ge mig på jakt efter en ny hårtork eftersom den gamla mer eller mindre exploderade för några dagar sen, det måste ju vara dags för en ny när det låter POFF och kommer askgrå rök ur den gamla eller hur?


Kommentera inlägget här: