absofuckinglutely

Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh Crap, She's up!"

En halvmeter från sängen

Kategori: I ett nötskal

Jag ligger här i sängen som ett åbäke i högsta klass och vet inte vad jag ska hitta på. Tror jag ska förslå för mor min att vi kanske skulle kunna se en film? (om jag orkar ta mig ut i vardagsrummet) samtidigt som att jag funderar på att sova en liten stund.. ? en powernap (ögonen svider så där tröttsamt). Att jag redan sovit till två är en helt annan historia och det att jag inte heller vaknade av de tre sms och tre samtalen som stod på mobilen (som ligger en halvmeter från sängen) när jag väl vakna, är .. ja, jag har nog ingen förklarning (förutom det att när jag vaknade hade jag lock för öronen, vilket kan betyda att jag hade det när jag sov också?).



Medbjuden till Tanto ikväll också, Valborgsmässoafton och allt men tror inte att jag är kapabel till det ikväll, har nog firat tillräckligt, ja har nog firat klart Valborg för flera år framåt. (en sambuca, två sambuca, tre sambuca..)
Kommentera inlägget här: