absofuckinglutely

Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh Crap, She's up!"

Livsnjutare på heltid

Kategori: I ett nötskal

Idag agerade jag livsnjutare (vilket jag borde vara på heltid och inte bara på deltid), åkte över till farmor min kära och fikade, fikade såsom att farmor, mamma och jag åt varsin isglass och de tog varsin kopp kaffe, jag köpte även en ny rosa klänning för sommaren, rosa? jag vet! inte riktigt min färg om jag fick välja men den var så skön (och billig 150:-)  att jag inte kunde låta bli. En härlig dag helt enkelt.


Hur söt är inte farmors och pappas lilla "tissetatt" Lady?
Hon blir som man umgåtts, en linslus helt enkelt.

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2009-05-31 | 20:41:40

    Katten ser ju preciis ut som Tigra! Syster kanske?

    den orange randen i pannan.. EXAKT som tigra.. coolt

Kommentera inlägget här: