absofuckinglutely

Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh Crap, She's up!"

Karin karin, täcket anfaller! (ett fyllos äventyr)

Kategori: I ett nötskal

Norrland också känd som Emma ringde nyss, packad som en åsna, full som ett svin, dyngrak helt enkelt och medan hon svamla så skrev jag vad som sas (det mesta, tyvärr försvann en del eftersom hon pratade för fort, men jag gjorde mitt bästa) av den allt för fulla älskade vännen, varför? Jo, för att när man får en chans att skämma ut sina närmsta då gör man det.

Emma har något att berätta
Karin, karin.. Jag ramla ur sängen, jag tappa telefonen, jag vet inte hur och sen bara dunk. hahahaaha
karin jag ramla ur sängen, men nu ligger jag med två murar runt mig, jag har byggt två murar men jag ramla nästan fast jag hade murarna. karin jag ramla ur sängen. hahahaha.

Emma är på internet och svamlar.

- då gick jag in på helgon men då svara inte du fast då tänkte jag okej
då skriver jag till Karin men du svara inte, nej, nej du svara inte
men jag ringde och du svara inte, jag ba nej nej nej tänkte jag och då tänkte jag nej
och sen ringde du ooch då prata jag med dig.


Emma går och lägger sig i sängen
- karin, karin jag är jättefull, karin karin, täcket anfaller!
mina ben vill inte sluta röra på sig, jag tycker inte det okej
Karin karin jag är trött. (Gäääsp)

nu ska jag skärpa mig, jag ramlar snart ur sängen..jag kanske skulle ut i snön och leka..
jag spillde på mig själv i dag jag var blöt på min tröja, men ingen visste varför, det var jätte konstigt.

Aj!jag slog mig själv! karin om du ligger kvar här.

Emma ska kolla om hon låste ytterdörren och tar en trip förbi köket
-..Karin jag är naken..hahaha..

Karin, karin jag har öl, karin, kylskåpet vill inte stänga sig själv, karin, karin jag kan inte stänga kylskåpet.

Emma lägger sig igen
- Karin, karin jag borde sova, täcket funkar inte, täcket är ur funktion, jag ska skriva en lapp imorgon där det
står "täcket är ur funktion".  Karin det är helt okej, nu ska jag sova..jag dreglar..det är inte okej karin, inte okej..
det är mörkt och jag dreglar (slurp) Karin det här är inte okej..god natt..hej då karin, karin hej då, heeeej dååå

KOMMENTARER:

  • Cissi säger:
    2009-01-25 | 02:26:11

    haha. xD

    lilla Emma... hon borde inte få komma inärheten av alkohol. ;P

  • Emma säger:
    2009-01-25 | 12:15:03

    HAHAHA! jag var full när jag vaknade vid 5 i natt! haha, nu är jag bara bakis..haha

  • Lisa säger:
    2009-01-25 | 22:02:21

    Det här är det bästa jag har läst :D <3

Kommentera inlägget här: