absofuckinglutely

Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh Crap, She's up!"

If the shoe fits, wear it

Kategori: I ett nötskal

Trött är bara förnamnet men ändå tillåter jag inte mig själv att krypa ner i sängen . Egen gjord tortyr. Undrar vad psykologerna skulle säga om det. Idag har bestått av tre timmar seminarium om mobbning (intressant..hade det vart om det som sas inte redan stod i boken jag läst) Sedan lite gott tugg med Karlstad och ett besök till skoaffären, kunde inte låta bli och det var väl mest storleken av plånboken som hindrade mig att komma ut därifrån med endast ett par skor till min mor, hon fyller ju år nästa tisdag, och vad säger "jag älskar dig och grattis på födelsedagen" mer än ett par  fräscha ballerinaskor?. 
Kommentera inlägget här: