absofuckinglutely

Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh Crap, She's up!"

En annan vändning

Kategori: I ett nötskal

Ibland är livet sjukt, ibland tar livet sådana vändningar att man inte vet hur man ska reagera. Det känns så konstigt att jag inte riktigt vet hur jag ska förklara det. Ett bråk som pågått i flera år.. hur länge sen var det nu? fem år? sju år? har helt plötsligt tagit en annan vändning..jag tror att tiden har läkt lite av det sår som en gång skapats och att själva bråket håller på att lösas upp. Jag är chockad, förvånad och jag tror jag nästan måste plocka upp min haka från golvet. Men som sagt livet kan ibland förvåna en riktigt ordentligt, så låt oss se vad som väntar.. för även om jag blivit överaskad så .. ja, man vet aldrig.

Kommentera inlägget här: