absofuckinglutely

Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh Crap, She's up!"

So come on, come on, do the Loco-motion with me!

Kategori: I ett nötskal

Utgång igår, inte en sådan där norrländsk där man hamnar i badkaret utan snarare en stockholmare där man vaknar upp dagen efter mumlandes de härliga orden "jag ska aldrig mer dricka". Det var RockaBilly 50-60-tals tema på krogen och ja.. kvällens namn är hädan efter "Fylla&Svineri". Need I say more?.. Jag borde verkligen lära mig att inte blanda, alla vet att man inte ska blanda - välj en och stå vid ditt val resten av kvällen, blanda inte öl, vitt vin och starksprit.. när ska jag någonsin lära mig? när?!

Några minnesvärda citat från gårdagen (de jag kommer ihåg)

"-Tequila är ju skitäckligt
- Ja! men fan vad det är effektivt"

"- Jag är ingen kudde!
- Nej, du är en madrass!"

"I don't have a hangover, I'm apparently suicidal"

KOMMENTARER:

  • Emma säger:
    2008-10-26 | 19:48:03

    åh herregud..

  • lisa säger:
    2008-10-27 | 21:23:09

    Jag har ett till citat: "Ska vi bli sjuka ändå bli sjuka så ska vi fan göra det ordentligt!!"

    Men vi tänkter aldrig på KONSEKVENSERNA!!

    men är det Fylla&Svineri så är det!



    (Svanprinsessan på danska/norska med hindisk text)

Kommentera inlägget här: