absofuckinglutely

Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh Crap, She's up!"

Låt oss ofreda stjärtlappen!

Kategori: I ett nötskal

Ännu en gång var det lek i snön hela dagen, vi måste ju passa på, heter det . Innan snön smälter och återigen glöms bort bara för att göra sig påmind om att man kanske inte får en vit jul. Så idag var det dags att göra nytta av den lilla backen som finns på gården. Fram med vantar och mössor för nu jävlar blir det åk! Pulkor, stjärtlappar och madrasser blev ofredade på mer än ett sätt och satan var roligt det var! Jag tror att jag har skaffat mig ännu mer blåmärken men det var det värt. Man måste ju som sagt passa på!


Sen måste jag få skryta med att jag har under hela dagen fått haft en kungakrona på huvudet samtidigt som jag fått ge order. Ibland är livet ultra härligt.



Dagens citat

Går förbi ett bibliotek med några barn, när ett barn utbrister

- titta fröken, där är det där Apoteket där man kan låna böcker"


Sitter och pratar med några barn som målar.

- Vad blir det om man bara skulle använda vatten att måla med?

- Men det vet väl vem som helst! Det blir ju vattenfärg


Kommentera inlägget här: