absofuckinglutely

Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh Crap, She's up!"

Of course I don't look busy...I did it right the first time

Kategori: I ett nötskal

För er som undrat vad man kan hitta på när man är för det mest är sängliggande (Jag har ryggont) ett par dagar. Jag kan alltså inte sitta upp för länge utan att det strålar smärta ut, låter mysigt eller hur? Så vad hittar jag då på för att underhålla mig?


De första dagarna går rätt så bra, man ser gamla filmer som man velat se om, man påbörjar läsandet av en bok som man velat läsa. Ja, man gör helt enkelt det som man inte haft tid med annars, livet är rätt behagligt om jag får säga det själv.. förutom den oförglömliga smärta i ryggen det vill säga, men sådant kan man lösa med att själv fungera som en pillerfabrik. Det hemliga ordet: Smärtstillande.


Men efter dag tre ungefär så börjar det bli rätt tomt i kreativ-lådan, man har tittat på sina filmer, man har lyssnat på sin musik, gett sig själv en manikyr. Det börjar bli rätt dött, så vad hittar man på? Jo, man börjar se på tv-serier, det är väl bättre än tv-shop eller hur?. Säsong efter säsong efter säsong. (Förresten måste påminna dig om att sömnbristen gör att jag har tid, sömbristen som mer eller mindre beror på en blandning mellan smärtstillande och kaffe - Rekommenderas ej) Jag tror även att jag för tillfället är en aning hyper.

Så nu är jag iallafall uppdaterad i Heroes, How I meet your mother,, House, Saved by the bell, Fear itself.

Ja, jag har även sett Piloten av Tru Blood som innehåller, mystiska vampyrer, den naiva blondinen, spelad av hon från X-men, Anna Paquin och sexscener som man kan skratta åt. Kan man begära mer? Känns dock lite bekant.. Buffy? Nej..absolut inte!


Nu ska jag gå och ta ett kort på en galge till Emma, måste ju visa henne vilken storlek den har. Hennes bröst går lätt igenom.. Mina? En och en halv typ om jag pressar. Don't try to understand it.



Hanna, är det inte dags för semester snart?




How I meet your mother
Varning Spoiler!

Klipp med Britney
Go Britney!

KOMMENTARER:

  • Emma säger:
    2008-06-27 | 11:50:41

    Min galje va iofs lite mindre än din men mina bröst fick platts..och jag kunde ändå få in mera..:P

  • Anonym säger:
    2008-06-27 | 16:52:46

    vad ni än gör med en galje och bröst måste det göra ont.. så snälla förklara vad ni gör

  • nettis säger:
    2008-06-27 | 16:53:21

    btw det är jag. haha

Kommentera inlägget här: