absofuckinglutely

Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh Crap, She's up!"

It's not you, it's me!

Kategori: I ett nötskal

Off the market, off the map, off the planet. Off. Ja, där i ligger problemet. Jag kan inte bestämma mig för att ignorera hur jag mår bara för att göra någon glad ett tag (det funkar aldrig i längden), samtidigt som att det är  ingens fel att jag känner mig som jag känner mig, det finns ingen skuld att lägga på någon - tro mig! jag skulle mycket hellre vara fly förbannad på någon, ha någon att skrika på än att vara på det humöret jag är på just nu. Jag klagar inte, det är bara som det är. Jag försöker verkligen.

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2008-12-28 | 11:42:59

    And that is all you can do my dear!! :)

Kommentera inlägget här: